Hebt u een klacht?
Wat vervelend dat u een klacht heeft. Graag ga ik met u in gesprek over uw klacht om te kijken of wij samen een oplossing kunnen vinden. Vindt u het lastig om het bespreekbaar te maken, dan kunt u er ook voor kiezen om het Wat vervelend dat u een klacht heeft. Graag ga ik met u in gesprek over uw klacht om te kijken of wij samen een oplossing kunnen vinden. Vindt u het lastig om het bespreekbaar te maken, dan kunt u er ook voor kiezen om het schriftelijk te doen.
Lukt het niet om er samen uit te komen, dan ben ik via mijn beroepsvereniging aangesloten bij een klachtenfunctionaris en geschillencommissie. U kunt via email contact opnemen met BATC: info@batc.nl).
De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en ondersteunt u bij het formuleren van uw klacht en het onderzoeken van een oplossing. Uw therapeut wordt op de hoogte gesteld van het inschakelen van de klachtenfunctionaris.
Indien samen met de klachtenfunctionaris geen oplossing wordt gevonden, kunt u terecht bij de geschillencommissie. De klachtenfunctionaris kan u ondersteunen bij het inschakelen hiervan.
Een geschillencommissie doet een bindende uitspraak.
Het stappenplan bij een klacht:
- 1. Ga in gesprek met uw therapeut
- 2. Indien stap 1 geen oplossing biedt, kunt u de klachtenfunctionaris inschakelen via BATC.
- 3. Indien stap 2 geen oplossing biedt, kan de geschillencommissie worden ingeschakeld. Dit gaat via de klachtenfunctionaris.